آنچه گذشت...خیلی وقت بود که فکر نکرده بودم،همیشه از سفر کردن لذت می بردم چرا که در طول مسیربه همه ی خاطرات گذشته ام فکر میکردم وبه آنچه میخواهم در آینده انجام دهم.این روند فکری من در طول مدت قبل از کنکور زیاد بود.اما نمیدانم چرا در طی فرآیند این چند ترم دانشگاه فکر کردن را کنار گذاشته بودم،شاید به خاطر اینکه اساتید در دانشگاه یه سری اطلاعات معین را به خورد ما میدادند وما قورت میدادیم.این روش آنچه برکه ای از اقیانوس حرف های دنیا...
ما را در سایت برکه ای از اقیانوس حرف های دنیا دنبال میکنید
برچسب: آنچه,گذشت,کلاس,پژوهش,روایی, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 20:27